(Wielki) powrót i zmiany?

Minęło 8 miesięcy...8 miesięcy od ostatniego wpisu, od ostatniego zalogowania się, od ostatniego komentarza. Wszystko ucichło i zdawałoby się, że blog umarł...ale czy na pewno? Przyznaję, że przez ten czas jedynie z mojej winy było tutaj pusto. Nie miałam głowy, czasu do tego ale po tych 8 miesiącach wracam z nowymi pomysłami, z nowymi postami i teraz zostaję tutaj na dobre! Mam bardzo dużo do nadrobienia i wiem, że podejmując decyzję o przerwie muszę teraz od nowa budować wszystko ale już nie od podstaw. Mam pewne plany i zamierzenia, co do działalności tego bloga i mam nadzieję, że większość uda mi się zrealizować, że blog Olinka zacznie znów funkcjonować tak jak wcześniej i będzie coraz lepiej :) W takim razie do zobaczenia już jutro w nowym poście, który mam nadzieję, że spodoba się Wam! 

~Olinka


Znalezione obrazy dla zapytania come back

2 komentarze :

  1. dobry powrót...teraz realizować plany i do przodu :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. to powodzenia i wytrwałości w pisaniu:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka