Podsumowanie 2016!

31 grudzień 2016 rok, ostatni dzień tego roku i muszę przyznać, że jestem w wielkim szoku! Mam wrażenie, że wczoraj był dopiero czerwiec, może lipiec...Czas płynie bardzo szybko. Dziś chciałabym powiedzieć choć trochę o tym jaki był on dla mnie. Nie uważam go za rok najlepszy z najlepszych ale był zdecydowanie wyjątkowy dla mnie. W tym roku pisałam egzaminy gimnazjalne, składałam papiery do liceum i pierwsze miesiące tego roku dosłownie pochłonęły mnie właśnie tym. Kiedy w lipcu dowiedziałam się, że dostałam się do wymarzonej szkoły byłam tak szczęśliwa i w końcu mogłam odetchnąć. Moje wakacje były równie udane dalej. Spędziłam 3 tygodnie nad morzem i mimo, że trochę na to narzekałam to teraz uważam, że były to jedne z lepszych w moim życiu. Będę je bardzo długo i dobrze wspominała! Nadszedł wrzesień, a wraz z nim nowa szkoła, nowi ludzie i można powiedzieć, że nowe życie. Do liceum byłam bardzo pozytywnie nastawiona, trafiłam na wspaniałych ludzi, z którymi spędzę następne 3 lata i wiem, że dobrze wybrałam. W listopadzie odbył się koncert mojego idola - Justina, na którym niestety nie mogłam być. Mimo to jestem strasznie dumna i zadowolona z tego, że się odbył, udało mi się jedynie odebrać telefon podczas jednej z piosenek i było to dla mnie naprawdę dużo. Grudzień, czyli czas świąt, które były dla mnie bardzo rodzinne. Nie czułam w tym roku atmosfery świątecznej ale przynajmniej odpoczęłam i nabrałam sił na koniec roku i sylwester! A jak minął Wasz rok? 

   Znalezione obrazy dla zapytania one year                   Znalezione obrazy dla zapytania one year



Chciałabym życzyć Wam naprawdę wspaniałego, pełnego sukcesów i miłych wspomnień Nowego Roku 2017. Abyście byli szczęśliwi, otaczali się samymi cudownymi osobami i aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! 


Znalezione obrazy dla zapytania happy new year gif


~Olinka

10 komentarzy :

  1. Życzę, żeby ten rok był jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś do bloga :) Szczęśliwego Nowego Roku! xx
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowniez w tym roku nie czulam atmosfery swiat, oby kolejny rok byl jeszcze lepszy niz poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok 2016 nie był zdecydowanie moim rokiem, więc teraz chcę podbić 2017 :D
    również bardzo cieszyłam się z koncertu Justina, chociaż nie było mnie na nim :)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję ,że ten rok będzie lepszy :D
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy :).

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak. Czas leci bardzo szybko. Mi rok 2016 przeleciał w mgnieniu oka. Życzę wszystkiego dobrego w tym nowym roku i żeby był lepszy od poprzedniego! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka