Internet Friends

Hejka. Dzisiejszy post mam zamiar poświęcić przyjaźniom internetowym. Na pewno nie są one wam obce i sami choć raz rozmawialiście z kimś obcym przez internet. Każdy ma inne zdanie na ten temat ale zazwyczaj albo ktoś popiera je, albo jest przeciwko. Oczywiście o tym decyduje też wiek. Jeśli spytacie swoich rodziców co sądzą na ten temat, możliwe, że będą mieli kompletnie inne zdanie niż wy. 



Jakie jest moje zdanie na ten temat?
Osobiście uważam, że internetowe przyjaźnie to świetna sprawa! Nie zawsze ma się w swojej szkole, mieście czy okolicy kogoś z kim można na każdy temat porozmawiać. A jak wiadomo każdy człowiek potrzebuje rozmowy, drugiej osoby, Zdaje sobie sprawę, że nie znam tej osoby po drugiej stronie komputera, że nigdy jej nie widziałam ale z czasem takie znajomości przechodzą na inny etap i doskonale udaje nam się poznać tą osobę. Rozmowy przez telefon, skype czy inne tego typu formy bardzo zbliżają do siebie. 

 

Co dalej?
Ale czy internet wystarcza? Właśnie. To pytanie zadaje sobie dużo osób i ja uważam, ze nie. Od tego się zaczyna ale po pewnym czasie pojawia się chęć spotkania i to jest naturalne, Przytulenie, zobaczenie się z tą osobą to jedno z najlepszych doświadczeń takiej przyjaźni i na pewno zostanie na długo w pamięci. Dlatego spotkanie prędzej czy później jest czymś cudownym!


Czy mam internetową przyjaciółkę?
Czytając ten post może zadajecie sobie to pytanie i odpowiedź brzmi tak! Nie jedna a dwie! Z Patrycją rozmawiamy już prawie półtora roku a z Pauliną około roku! Są to dwie bardzo bliskie mi osoby, które znaczą dla mnie bardzo dużo i teraz szczerze mogę przyznać, że nie wyobrażam sobie życia bez nich! Wiedzą o mnie prawie wszystko i ja o nich. Wiem że mogę na nich polegać i liczyć na ich pomoc. 


Pisząc tego posta wpadłam na pomysł. Nie chcę aby ten wpis był mega długi więc co powiecie na Q&A o internetowych przyjaźniach, nie tylko moich?
Jeśli jesteście za to zadawajcie w komentarzach pytania :)
Piszcie też, co wy sądzicie o takich przyjaźniach i czy sami je macie!
~Olinka

15 komentarzy :

  1. Internetowa przyjaźń? Hmmm... Nigdy jednak nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie. Dlatego to chyba jednak nie dla mnie...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Zgadzam się z tym, że internetowe przyjaźnie są fajne, o ile ktoś podchodzi do tego z dystansem.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram twoje zdanie :) Internetowi przyjaciele to fajna sprawa.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to fajna sprawa ale jeżeli pozostanie w internecie ;) bo nie wiadomo na kogo można serio trafić :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Internetowe przyjaźnie to nic złego. Najważniejsze żeby mieć taką osobę, z którą możemy pogadać i której możemy zaufać.

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również mam dwie internetowe przyjaciółki i stały się bardzo ważne dla mnie :) uwazam ze jest to cos naprawde fajnego

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Internetowy przyjaciel może być ciekawym doświadczeniem , jakimś pocieszeniem , ale... nie ma jak spotkać się na real wypić herbatkę , przytulić, wypłakać się w ramię tej przyjaciółce, czyż nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Internetowe przyjaźnie nigdy nie są w 100% bezpieczne, poza tym nic nigdy nie zastąpi wspólnych rozmów, spacerów, spędzonego czasu razem.. Ale czasem internet jest świetną opcją :D
    Pozdrawiam ;** Obserwuję :D

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam internetowych przyjaciół. :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nikogo z kim rozmawiałabym tylko przez internet, więc cięzko mi coś napisać..
    A co do pytań:
    Jaka odległość max, musiałaby być między Tobą, a osobą z którą się przyjaźnisz przez internet?

    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sama mam przyjaciela z którym rozmawiamy od sześciu lat i w tym roku planujemy się spotkać :) świetny post, zapraszam do siebie! http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem internetowe przyjaźnie są świetne! Sama mam kilka przyjaciółek internetowych i razem dogadujemy się świetnie... Wiem, że mogę im ufać i zawsze na nich polegać, a to jest najlepsze uczucie.
    Z jedną się nawet już spotkałam ♥
    <a href="http://hipidaka.blogspot.com/> hipidaka.blogspot.com </a>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla każdego przyjaźń znaczy to samo. Dla mnie to są znajomości ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka