March Favorites

Hejka! Kolejny miesiąc za nami więc co się za tym wiąże mamy i ulubieńców. Przyznam szczerze, że ten miesiąc był całkiem dobry i kilku ulubieńców mam więc zaczynamy :)



1. Kosmetyki

Jednym z kosmetyków jest paletka z Lovely, No Problem. Jak widzicie jest to paletka z 4 korektorami. Ja w tym miesiącu używałam głównie dwóch ale jestem bardzo zadowolona z nich i mogę wam ją polecić. Cena również jest bardzo dobra, ponieważ kosztowała ok 12 zł.

 2. Tonik

W tym miesiącu również nie rozstawałam się z tonikiem Under 20.  Jeśli szukacie jakiegoś dobrego produktu na oczyszczenie skóry to ten zdecydowanie jest warty zakupy. Kosztuje ok 11 zł i jest naprawdę skuteczny.

3.  Płyta


Pewnie wszystkie Directioners doskonale wiedzą jaka świetna okazja była w biedronce. W tym miesiącu można było znaleźć tam właśnie ten album za 15 zł. więc ja również skorzystałam z tej promocji. Płyta jest moim totalnym ulubieńcem. Piosenk,i które szczególnie mi się podobają to: If I Could Fly, Love You Goodbay, What a Feeling, Long Way Down,


4. Książka

Co prawda w tym miesiącu nie miałam dużo czasu na czytanie i nie przeczytałam jakiejś fenomenalnej książki. Jednak "Elita" była właśnie całkiem spoko. Nie jest ona najlepsza ale mogę wam zdecydowanie polecić jej pierwszy tom :) Recenzja - klik

5. Muzyka
1. Halsey - Colors


2. Zayn - BeFoUr


3. Zara Larsson - Uncover


4. Ariana Grande - Dangerous Woman


~Olinka


PS: Przypominam o kliknięciach tutaj.



10 komentarzy :

  1. też uwielbiam te piosenki! Obs za obs:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Miałam ten tonik i również mogę go polecić, jest świetny.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten tonik!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie odkryciem marca były kosmetyki Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! MITAM to jedna z moich ulubionych płyt od One Direction ♥
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tonik mnie ciekawi, choć under 20 to ja nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie nauczę się który korektor do czego jest..
    A zaraz wiem jak się czerwonego używa.. Albo nie to chyba była czerwona szminka.. Ehhh.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ochotę na obs/obs, kom/kom? odpisz :)http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka