Dresslink Whishlist

Hejka :) Dziś mam dla was pierwszy tego typu post na blogu i mega się cieszę! Jak widzicie po tytule staram się o nawiązanie współpracy z stroną Dresslink. Pewnie jest ona wam dobrze znana i dziś chce wam przedstawić kilka rzeczy, które mi osobiście bardzo się spodobały :)





   http://img1.dresslink.com/SV/0/SV002381-8.jpg   

                                                                                     

                                       {klik}                                    {klik}



                 

                                  {klik}                                                                 {klik}                            




         

                                        {klik}                                                      {klik}




Więc oto cała moja lista :) I teraz mam wielką prośbę do was! Tak jak to w takich postach bywa, klikajcie w linki i z góry dziękuję.

Bonus! Jeśli ktoś poda przynajmniej 3 ceny rzeczy powyżej to w następnym poście pojawią się linki do waszych blogów :)

Dziękuje!
~Olinka  

25 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy! Poklikałam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza jest ta pastelowa bluzka z odkrytymi ramionami. Kliknęłam w jej link, serio wow.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Mega podoba mi się ta biała sukienka *-*
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :) fajne rzeczy :)
    pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. supi blog:) obserwuje od dawna i poklikałam:)
    6.48
    5.59
    6.49

    :) Mam nadzije ze wpadniesz do mnie i mnie zaobserwujesz;)
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista! Bardzo mi się podobają te ubrania :)
    Ceny: sukienka - US$ 6.48; cardigan - US$ 6.49; bluzka - US$ 5.20 ♥
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam :D mogłabyś poklikac u mnie ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam we wszystko! Ta koszulka z wyciętymi ramionami mi się bardzo podoba! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 5,81
    2,66
    5,20
    Ciuszki faktycznie są super :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello lovely!
    I love your blog, great looks! Would you like us to follow eachother? I just started following you on GFC #34 please follow back! Let's keep in touch & support eachother :-) Have a nice day, greetings from Italy, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek z odkrytymi ramionami cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy wybrałaś :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 2.66 ♥
    5.20 ♥
    6.48 ♥
    Świetne rzeczy! mam nadzieję że ci się uda! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza sukienka najlepsza ;)
    Krytyka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy taki sam gust :) Poklikane, mam nadzieję że uda Ci się nawiązać współpracę! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zapomniała dodać o cenach :)
      1. Stylish Ladies Women V-neck Long Sleeve Solid Loose Irregular Hem Casual Chiffon Shirt zł22.53
      2. New Women Loose Batwing Sleeve Geometric Knit Cardigan Jumper Sweater Outwear 3 Colors zł26.15
      3. Stylish Ladies Women Sexy Sleeveless Sundress Hollow Out Slim Casual Party Pleated Dress zł23.41
      4. Women Sleeveless Net Yarn Mini Skirt Dress Night Club Vest Dress zł26.11
      5. Women Fashion Sexy Off Shoulder Long Sleeve Stretch Solid Short Sweater Tops Knitwear zł20.96
      6. Women's Leather Cute Mini Cross Body Chain Shoulder Bag zł10.72

      Usuń
  17. Powodzenia we współpracy i dalszym takim blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na :
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy;)
    Ceny:
    US $ +2,66
    US $ 5,59
    US $ 6,48
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam sie w pierwszej sukience! Gratuluje współpracy :) Poklikane!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega rzeczy *.*

    styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie rzeczy bardzo mi sie podobaja :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka