5 ways to boredom

Hej. Pewnie każdy z was miał takie dni kiedy waszą jedyną myślą było "Jejku, jak mi się nudzi". Ja sama nie raz siadam i zastawiam się co mogę robić właśnie w takie dni. I oto zrodził się mój pomysł na ten post! Mam dla was, jak widzicie po tytule wpisu, 5 sposobów na nudę! Pokaże wam moje pomysły, które często działają i jeśli napadnie mnie nuda to są zawsze skuteczne :)








1. Dobra książka



Jak już pewnie wiecie jestem totalną książkoholiczką :) Dla mnie zawsze jest dobra pora na czytanie i jest to moja codzienność. Zazwyczaj kiedy się nudzę to zabieram się za jakąś książkę, bądź co czasem się zdarza podchodzę do mojej biblioteczki i robię tam "porządek". Dlatego warto mieć na swojej półce czy to własne, czy wypożyczone książki bo dzięki nim na pewno pozbędziecie się nudy :)

2. Filmy i seriale 
Znalezione obrazy dla zapytania movies

To jest zdecydowanie mój numer 2. Dobry film czy serial to dobre rozwiązanie ale jest jedno "Ale!", co do seriali. Gwarantuję wam, że jeśli wciągniecie się w jakiś tak na dobre to będzie trudno wam przestać go oglądać :) Ja potrafię usiąść i obejrzeć kilka odcinków na dzień po średnio 40 minut. Film również jest świetnym rozwiązaniem i na pewno znajdziecie coś dla siebie.

3. Ćwiczenia


Tutaj jest opcja dla osób, które nie ćwiczą regularnie bądź właśnie chcą. Takie zaczynanie małymi krokami przez nudę jest dobrą motywacją aby właśnie zacząć ćwiczenie czy zdrowo się odżywiać ale co do jedzenia to zaraz :) Już niedługo planuje post o motywacji więc może będzie to dla was dobre rozwiązanie.


4.  Języki


Jak chyba każdy dobrze wie w dzisiejszych czasach język obcy jest podstawą i może nie każdy jest dla nas ławy, przyjemny i sprawia nam radość ale uwierzcie, że da się! Spędzanie wolnego czasu na takich "lekcjach" języka obcego to świetna sprawa :) Oczywiście nie mówię tutaj o siedzeniu nad książkami i męczeniu kolejnych ćwiczeń tylko np. o obejrzeniu jakiegoś filmu właśnie w języku, w którym się uczymy. Można też skupić się na przeczytaniu jakiegoś artykuły czy wpisów na blogu :)
Dla mnie jest to świetna sprawa!

5.  Gotowanie


A jak jest właśnie z waszym gotowaniem? Ja muszę się przyznać, że co do mnie to średnio ale ostatnio ciągle mam ochotę na jakieś nowości. Od sałatek po ciasta i inne tego typu dania. Czas wolny to właśnie odpowiedni moment na takie doskonalenie umiejętności bądź samą naukę gotowania :)

A jakie są wasze sposoby na nudę?
~Olinka

1 komentarz :

  1. Gotowanie i dobry film to również moje sposoby na nude :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka